О бренде

DIM Paris — легендарный бренд женского и мужского нижнего белья, существующий с 1953 года.

Являясь признанным экспертом в области белья и инноваций, с 1953 года DIM создает новаторские продукты,  которые подчеркивают красоту тела и обеспечивают непревзойденный комфорт и свободу движений.

DIM Russia

История инноваций

  • screen
  • Brand’s roots

    1960
    The beginning of the «Saga Dim»
    A new freedom with the «Girl’s band» representation.
  • The decade of tights and emancipation

    1970
    «DIM embodies complicity between
    mother and daughter».
  • Years of diversification Dim launched DIAM'S, DIM UP and men’s underwear

    1980
    Dim launched Dim Up
    These stockings stay up «Freedom of movement and sexy effect!».
  • Dim released Sublim, Up bras and multipacks

    1990
    Dim launched «Voile Lycra©»
    and introduced the sheer tights comeback.
  • Fashion and well-being decade

    2000
    Dim released a new innovation lingerie concept:
    a wireless bra which naturally shapes the breasts. You are free!
  • A decade of innovations

    2010
    The «I am free» brand campaign returning to the traditional values,
    freedom while introducing young women walking to the streets of Paris and its fashion values with disregard.